Çözüm Merkezi
Yardım
Bu bölümde en sık karşılaşılan sorulara cevaplar bulabilirsiniz.
Aradığınız cevabı bulamadınız mı?
Lütfen iletişim bilgilerinizi ve talebinizi yazınız. En kısa zamanda sizinle iletişime geçilecektir.
Genel Sorular
UNICE Danışman ve Sponsor tanımı
Danışman: UNICE ürünlerinin doğrudan satışını kendi nam ve hesabına, kendi belirlediği çalışma saatleri dahilinde belirli bir kazanç planı dahilinde ticari gelir elde etmek üzere doğrudan satış ağına üye olan gerçek ve tüzel kişilerdir. UNICE danışmanı olmak için ancak mevcut kayıt bir başka danışmanın sponsorluğunda olmak gerekmektedir.

Sponsorluk ve Sponsor ilişkisi: ‘Sponsor’, bir kişiyi UNICE üyelik sistemine dahil eden ya da danışmanın bağlı olduğu kişi anlamıne gelmektedir. ‘Sponsorluk Bağı’, UNICE Danışmanı, onun sponsoru ve yukarıya doğru UNICE’a kadar olan tüm bağı ifade etmektedir.
Her UNICE Danışmanının bir tavsiye linki bulunmaktadır, sponsoru olacağınız kişilere tavsiye linkini göndererek sizin ekibinize dahil olmasını sağlayabilirsiniz
UNICE ürünlerini nereden satın alabilirim ve nasıl UNICE Danışmanı olabilirim?
UNICE internet sitemizden ya da 0212 963 0033 numaralı çağrı merkezimizi arayarak herhangi bir kayıt ücreti ödemeden kayıt olabilirsiniz. Danışman üyeliği ile birlikte ürünlerimizi kendiniz sipariş edebilir ya da danışmanlarımız aracılığıyla da satın alabilirsiniz. Unice Danışmanı sizinle irtibata geçecek ve talep ettiğiniz ürünlerin adresinize gönderilmesini sağlayacaktır.
Danışman olursam kayıt ücreti ödeyecek miyim?
Unice, danışmanlık için herhangi bir kayıt ücreti ve aidat talep etmemektedir.
Danışman olmadan sipariş verebilir miyim?
Unice danışmanı veya sponsoru aracılığıyla üye olmadan sipariş verebilirsiniz.
Doğrudan satış nedir?
Doğrudan satış; ürünlerin veya hizmetlerin tüketicilere doğrudan sunulduğu bir pazarlama tekniğidir. Doğrudan satış; bir satıcının anlatması ve/veya göstererek tanıtması yoluyla bir tüketim malının veya hizmetinin tüketiciye evinde, bir tanıdığının evinde, iş yerinde veya satıcıya ait bir başka yerde doğrudan satışının gerçekleşmesidir.
Doğrudan satışın faydaları nelerdir?
Doğrudan satış sistemi gerek tüketiciler için, gerekse de girişimciler için önemli fırsatlar ve faydalar sunmaktadır. Öncelikle, doğrudan satış girişimciler için esnek çalışma imkanı demektir. Artan zamanınızda yapabileceğiniz, kendinize ek gelir sağlayabileceğiniz bir iş imkanıdır. Bir diğer önemli avantaj ise, satıcı için herhangi bir sermaye gerektirmemesidir. Normal şartlarda, bir iş kurmak istediğinizde, bir dizi prosedürle uğraşmanız, bir mekan kiralamanız ve bununla birlikte farklı maliyetlere katlanmanız gerekmektedir. Doğrudan satışta bunların hiçbiri söz konusu değildir. Tek yapacağınız ürünü doğru bir şekilde müşteriye ulaştırmaktır.
Neden doğrudan satış yoluyla alışveriş yapmalıyım?
Doğrudan satış tüketicilere zamandan tasarruf ve kolaylık seçeneklerini sağlar. Satın almak istediğiniz ürünü istediğiniz zaman istediğiniz yerde herhangi bir satış noktasına gitmeden alabilirsiniz. Doğrudan satış tüketiciye, evinin veya kendisinin birçok ihtiyacını, ürünlerin detaylı özelliklerini kendisine bire bir anlatacak satış danışmanından özel hizmet ile satın alma fırsatını sunar.
UNICE danışmanı olmanın faydaları nelerdir?
Danışman olduğunuz zaman kendi ihtiyaçlarınızı indirimlerle alabilirsiniz. Kalite belgelerine sahip ve uzun yılların birikimiyle üretilen ürünlerin verdiği güvenle ürünleri kullanabilir, çevrenize tavsiye edebilirsiniz. Çalışmak istediğiniz saatleri kendiniz belirleyebilirsiniz. Unice’ın sunduğu eğitimlerden yararlanabilir, sosyal çevre oluşturabilir, yeni insanlarla tanışabilirsiniz.
Kimler UNICE danışmanı olabilir?
  • Başvuru sahibi 18 yaşını bitirmiş, fiil ehliyeti olan bir kişi olmak zorundadır.
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayanların, Unice Danışmanı olabilmek için çalışma ve oturma izinleri olduğunu kanıtlamaları gereklidir.
  • Sponsorsuz kayıt sadece Yönetim Kurulu kararı ile yapılabilir. - Başvuru sahibi danışman olabilmek için Unice web sitesinde bulunan Sözleşmenin tamamını inceledim ve onayladım” ve “Kayıt Ol” onay butonunu mutlaka işaretlenmelidir.
  • Yabancı uyruklu bir vatandaş, Danışman Kayıt Ol ekranından ‘TC Vatandaşı değilim’ seçeneğini seçerek kayıt işlemini gerçekleştirebilir. Kayıt işlemi gerçekleştikten sonra oluşan danışman numarası, oturma ve çalışma izni ile Müşteri Hizmetlerine müracaat etmesi halinde sisteme kaydı gerçekleştirilir ve Danışman olarak faaliyetlerini sürdürebilir.

Unice ürünleri satarak ne kadar kazanabilirim?
Bu tamamen sizin performansınıza bağlıdır. Her ay hazırladığımız katalog, düzenlediğimiz kampanyalarda yeni satışa sunulan ürünler ve inanılmaz promosyonlarla daha kolayca satış yapabilirsiniz. Danışman fiyatı üzerinden %43 kâr marjı elde edebilirsiniz.
Detaylı bilgi almak için 0212 963 00 33 numaralı müşteri hizmetleri hattımıza ulaşabilirsiniz.
TLP Nedir?
TLP, Türk Lirası Puanlarıdır. Teşvik koşullarını yerine getirmenizi ve Pazarlama Planı Prim performansınızı etkileyen puanlardır. Kargo Bedeli, Kapıda Ödeme, Kataloglar ve diğer Yardımcı Malzemeler hariç faturanızın toplamıdır.
Sipariş
Nasıl sipariş oluşturabilirim?
  • Kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurarak web sitemizden UNICE sistemine kayıt olun.
  • Kullanıcı adı ve şifreniz ile sisteme giriş yapın.
  • Dilediğiniz ürünleri seçip ve sepetinize ekleyin.
  • Teslimat adresini belirleyip, ödeme yöntemini seçin.
  • Hizmet almak istediğiniz kargo firmasını seçin.
  • Siparişinizi tamamlayın.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi tamamlamadan önce satın almak istediğiniz ürünleri ekleyip eklemediğinizi lütfen dikkatlice inceleyin. Sipariş verildikten sonra fikrinizi değiştirdiyseniz – websitesindeki kişisel hesabınızdan siparişi oluşturduktan sonra 120 dakika boyunca IPTAL ET'ye tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Herhangi bir nedenle 120 dakikadan sonra fikrinizi değiştirdiyseniz lütfen talebinizi info@unice.com.tr adresine mail atınız.
Kataloğa online nasıl ulaşabilirim?
İnternet sitemizde ana sayfa ekranında üst köşede ilgili aya ait kataloğu inceleyebilirsiniz. Dilerseniz kategori bazında ürünleri inceleyebilir, sipariş verebilirsiniz.
Web sitesinden aramak istediğim ürünleri nasıl bulabilirim?
Katalogdan ürün kodunu, ürün ya da kategori ismini “Ürün Ara” sekmesine yazdığında ürün listesi karşınıza gelecektir. Ayrıca websitesinde anasayfada ürün kategorilerine de tıklayarak ürünleri inceleyebilir, marka, kategori, ürün hacmi ve ürün fiyatı bazında aramanızı filtreleyebilirsiniz.
Sipariş limiti var mı?
Websitemizden kredi kartınızla sipariş limiti olmadan dilediğiniz gibi sipariş oluşturabilirsiniz.
Kapıda Ödeme yöntemiyle en fazla 500 TL tutarında sipariş oluşturabilirsiniz.
Sipariş zorunluluğu var mıdır?
Hayır, sipariş zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak kayıt olduğunuz kampanya dönemi dahil olmak üzere 3 kampanya üstüste sipariş oluşturmadığınız takdirde üyeliğiniz otomatik olarak silinecektir.
Güvenlik ve Gizlilik
Kredi kartı ile alışveriş yapıyorum, kart bilgilerim güvende mi?
Ödeme sistemimiz uluslararası güvenlik standartları kapsamında, 256 bit ile şifrelenmiş SSL güvenlik sertifikası ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz, Unice sisteminde kesinlikle saklanmamaktadır
TC kimlik numarası paylaşmadan kayıt olup sipariş verebilir miyim?
Sistem üzerinden gerçekleştireceğiniz alışveriş işlemlerini ticari olarak adınıza faturalandırılması yasal bir zorunluluktur. Faturalandırma işlemi için Vergi Numarası veya T.C. Kimlik numarası gerekmektedir.
Adres bilgilerim neden isteniyor?
Tarafınıza herhangi bir gönderi yapmamız gerekirse veya oluşturduğunuz siparişlerin belirteceğiniz adrese zamanında teslim edilmesi için adres bilgilerinizi doğru şekilde girdiğinizden emin olmanız gerekmektedir.
Banka hesap bilgilerim neden isteniyor?
Performansınıza bağlı olarak aylık hesaplanacak olan primlerinizin ödenebilmesi için, banka bilgileriniz gerekmektedir (Üst danışman seviyesine ulaştıktan sonra mutlaka gereklidir).
Gizlilik
UNICE, alışveriş yaparken kullanmış olduğunuz kişisel bilgilerinizi (teslimat/fatura adresleri, telefon numaraları vs.) başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşmayacaktır. Sipariş oluştururken kolaylık yaşamanız için birtakım bilgiler onayınız doğrultusunda, size ait üyelik hesabında saklanmaktadır. Bu bilgiler sadece sipariş takibinin daha hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşmasını sağlamak için kullanılacaktır.
Herhangi bir sorunda kiminle iletişime geçebilirim?
info@unice.com.tr adresinden ya da 0212 963 0033 Unice Müşteri Hizmetleri Hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.
Teslimat
TESLİMAT PROSEDÜRÜ
Web sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile teslim edilmektedir.

Siparişiniz onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde talep ettiğiniz adrese teslim edilir. (Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle, teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.)

Gönderi sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları içindeki bir adrese, UNICE tarafından belirlenmiş olan kargo şirketi ile yapılır. Unice tarafından dönemsel olarak belirlenecek kargo limiti altında kalan siparişler için "kargo ücreti" alınır. Bu ücret otomatik olarak fatura tutarına eklenir.

Herhangi bir sıradışı durumda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren sms gönderilecektir. Kargo durumunuzu siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişinizi kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.

Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır.

Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan aynı soyadlı kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

Teslimat anında sipariş adresinde kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir ihbar notu bırakacaktır ve paketinizi 3 gün boyunca bağlı olduğunuz şubede bekletecektir. Şubeden 3 gün içerisinde teslim alınmadığı durumlarda, paketiniz UNICE’a iade edilir.